KlubbMästerskap 2014

Okategoriserade

Den andre och tredje augusti spelades KM på Flygstadens golfklubb.
Det blev två fantastiska dagar med solsken, trots lite åska och regn som stökade till det på söndagsmorgonen men som gick över när tävlingen började.
Precis som tidigare år så stod sig inte lördagens resultat på söndagen, utan det blev förändringar innan slutresultatet var klart.

Ett stort tack till alla medlemmar som deltog i tävlingen och som gjorde det till en trevlig golfhelg för alla.

DSC_0512
Vinnare från vänster: Alice Ejresund, 153 slag Junior-klass. Lena Augustsson, 142 slag Dam-klass. Leif-Inge Bengtsson,135 slag Herr-klass.

Grillkväll med livejazz

Den nionde augusti kl. 17:00
Liveunderhållning kommer att spelas hela kvällen, samt en puttävling med fina priser utlovas!
Öppen grillning så ta med något hemifrån så har vi en trevlig stund tillsammans.
Saxofon: Lars-Erik Karlsson
Piano: Viktor Erlandsson