”TUMBAMIX” årets roligaste par-tävling

TUMBAMIX
Då var det snart dags för årets roligaste par-tävling ”Tumbamix” 3 spelformer den 6 juli, anmälan kan ske i par via min golf eller så skriver man upp sig på klubben och så skapar vi jämna par till tävlingen.

FADDER-RUNDOR
Ni som går grönt kort utbildningar kan gå med på fadder-rundor på torsdagkvällar och söndagkvällar kl.18:00. Passa på och gå med om ni har tillfälle och det är bara att dyka upp strax innan kl. 18:00.

JUNIOR
Juniorer träffas och spelar 9-håls rundor på onsdagkvällar kl. 18:00, och då passar vi på att gå igenom regler och spelstrategi när vi är på banan. Gäller alla juniorer som är medlemmar i föreningen.

POÄNGBOGEY-TÄVLING 15 JUNI
Till sist så får vi inte glömma att gratulera Sune Andersson som segrade i poängbogey-tävlingen den 15 juni på 38 poäng, på andra plats kom Mikael stålheden med samma poäng men högre handikapp, och på tredjeplats kom Bo Stålheden med 35 poäng.